Veelgestelde vragen

JE AANMELDING

Hoe kan ik mij aanmelden voor het NRO-congres?
Je vindt het aanmeldformulier op de pagina ‘Tickets bestellen‘.

Kan ik meerdere personen tegelijk aanmelden?
Ja, het is mogelijk om in één keer meerdere tickets te bestellen. Dit kun je aangeven onderaan het aanmeldformulier. Klik daarvoor op ‘Opslaan en extra persoon toevoegen’

Tot wanneer kan ik mij aanmelden?
Je kunt je te aller tijde aanmelden voor het NRO-congres. Let wel op want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar per sessie. Als de maximum capaciteit bereikt is, sluiten we de aanmelding van de desbetreffende sessie.
Betaal je per factuur, dan kun je je tot woensdag 18 oktober aanmelden.

JE BETALING

Hoe kan ik voor mijn toegangsbewijs betalen?
Je kan direct online betalen via iDEAL, Creditcard of PayPal. Na aanmelding ontvang je een e-mail met daarin het e-ticket.

Kan ik ook per factuur betalen?
Ja, dat is mogelijk. Betalen per factuur gaat als volgt:

  1. Klik na het invullen van het aanmeldformulier op ‘Verzenden’.
  2. Vul daarna de gegevens van de betalende organisatie in bij ‘Factuuradres’.
  3. Klik als laatst onder het kopje ‘Kies uw betaalmethode’ op ‘Factuur ontvangen en aanmelden na uw betaling’.
  4. Na aanmelding ontvang je een e-mail daarin de factuur.

Let op: je ontvangt niet direct je ticket(s). Pas zodra de betaling bij ons binnen is, ontvang je per e-mail je e-ticket.

Kan ik de gegevens voor op de factuur zelf nog wijzigen?
Ja. Je kan de tenaamstelling voor op de factuur en eventuele ordernummer/referenties te allen tijde zelf aanpassen. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar www.delftcongress.com/invoiceportal.
  2. Vul hier je factuurnummer in (deze vind je op de factuur).
  3. Vul vervolgens je persoonlijke toegangscode in (deze vind je op de factuur).
  4. Klik onderaan de pagina op ‘Factuur wijzigen’.
  5. Er verschijnen invulvelden waar je je wijzigingen kunt doorgeven.

Ik heb gekozen per factuur te betalen, maar ik wil nu toch een andere betaalwijze kiezen. Hoe werkt dat?
In bevestigingsmail die je na registratie van ons hebt ontvangen, staat een link waarmee je direct online kunt betalen (via iDEAL, Creditcard of PayPal). Betaal je online via deze link, dan komt de eerder gekozen betaling per factuur hiermee te vervallen. Als het niet lukt, stuur ons dan een e-mail (congres@nro.nl).

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
We vragen je de factuur binnen 30 dagen na ontvangst te (laten) betalen.

Wanneer kom ik aanmerking voor het studententarief?
De reguliere toegangsbewijzen kosten 75 euro. Studenten betalen 25 euro. Vul je studentnummer in op het aanmeldformulier en neem je studentenkaart mee naar het congres.

ANNULERING VOOR HET CONGRES

Kan ik kosteloos annuleren?
De voorwaarden voor het annuleren zijn als volgt:

  • Tot 14 dagen voor het congres (woensdag 18 oktober) kan je de inschrijving kosteloos annuleren. Je ontvangt dan een creditfactuur en het volledige bedrag wordt teruggestort.
  • Geef je annulering altijd per mail door aan congres@nro.nl.
  • Het is mogelijk je toegangsbewijs zonder extra kosten aan een collega over te dragen mits deze voor het zelfde type (regulier of student) in aanmerking komt. Pas hiervoor de gegevens – naam, functie, organisatie – zelf aan op je persoonlijke pagina. Bij je aanmelding heb je hiervan de link ontvangen. Of stuur een mailtje naar congres@nro.nl en dan passen wij het voor je aan.

Hoe kan ik annuleren?
Wij vragen je annulering altijd door te geven via een e-mail naar congres@nro.nl, zodat wij hiervan een bevestiging hebben.

MIJN TOEGANGSBEWIJS

Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
Na aanmelding ontvang je een bevestigingsmail met in de bijlage je e-ticket. In de mail vind je ook een link naar je persoonlijke pagina. Hier kan je te allen tijde je gegevens aanpassen of je toegangsbewijs en factuur opnieuw downloaden.
Ben je door iemand anders aangemeld? Dan ontvang je binnen enkele dagen na aanmelding een bevestigingsmail met je e-ticket en link naar je persoonlijke pagina.

Wat als ik mijn toegangsbewijs niet heb ontvangen?
Als je de mail met daarin de link naar je toegangsbewijs niet hebt ontvangen, stuur dan een bericht naar congres@nro.nl.

Ik heb per factuur betaald. Waarom heb ik mijn toegangsbewijs nog niet ontvangen?
Je inschrijving voor het NRO-congres is pas definitief als de betaling afgerond is. Je ontvangt na betaling binnen enkele dagen je toegangsbewijs per e-mail.

Wat als ik mijn toegangsbewijs ben kwijtgeraakt?
Kun je je toegangsbewijs of de bevestigingsmail niet meer vinden in je e-mail? Stuur dan een bericht naar congres@nro.nl. Wij sturen je toegangsbewijs opnieuw toe naar het bij ons bekende e-mailadres.

Moet ik mijn toegangsbewijs uitprinten?
Je kan je toegangsbewijs uitprinten, maar je mag het bij de ontvangstbalie ook op je telefoon of tablet tonen.

Is mijn toegangsbewijs overdraagbaar?
Ja, mocht je zelf verhinderd zijn, dan mag je je toegangsbewijs altijd zonder extra kosten aan iemand anders overdragen mits deze persoon voor hetzelfde type (regulier/student) in aanmerking komt. We vragen je de gegevens – naam, functie, organisatie – zelf aan te passen in je persoonlijke pagina waar je bij aanmelding de link voor hebt ontvangen. Of stuur een mailtje naar congres@nro.nl en dan passen wij het voor je aan.

WIJZIGINGEN DOORGEVEN

Ik wil een wijziging in mijn gegevens doorgeven. Hoe kan ik dit doen?
Je kan een adreswijziging of andere aanpassingen in je gegevens zelf doorvoeren op je persoonlijke pagina waarvoor je een link hebt ontvangen in de bevestigingsmail. Maar je mag ook altijd een mailtje sturen naar congres@nro.nl.

Ik wil toch liever een andere sessie volgen. Kan ik dit zelf aanpassen?
Nee, zelf je gekozen sessie(s) wijzigen op je persoonlijke pagina is niet mogelijk. Laat ons per e-mail (congres@nro.nl) weten welke sessies je graag wilt wijzigen en dan kijken wij of dat mogelijk is.

  • poraad
  • voraad
  • mboraad
  • ecbo
  • onderwijs
  • vor
  • didactief
Kom ook en ontdek samen hoe onderwijs en onderzoek elkaar versterken!
NRO logo
Simple Share Buttons