Veelgestelde vragen

Je aanmelding

Hoe kan ik mij aanmelden voor het NRO-congres?

De ticketverkoop voor het NRO-congres is gestart. Je kunt je ticket in de ticketshop bestellen.

Kan ik meerdere personen tegelijk aanmelden?

Ja, het is mogelijk om in één keer meerdere tickets te bestellen. Dit kun je aangeven onderaan het aanmeldformulier. Klik daarvoor op ‘Opslaan en extra persoon toevoegen’

Tot wanneer kan ik mij aanmelden?

Je kunt je te aller tijde aanmelden voor het NRO-congres.

Waarom kan ik i.t.t. voorgaande jaren nu geen sessies kiezen in het aanmeldformulier?

Het NRO-congresteam is momenteel druk bezig om een interessant programma voor je samen te stellen. We informeren je zo snel mogelijk over de sprekers en sessies. Zodra het mogelijk is om in te schrijven voor sessies ontvang je daarover bericht op het door jou opgegeven e-mailadres.

Tarieven & betaling

Hoeveel kost een ticket?

Dagtickets: € 75,-
Middagtickets (toegang vanaf 12:30 uur inclusief lunch): € 45,-
Studententickets: € 25,-

Wanneer kom ik aanmerking voor het studententarief?

Vul je studentnummer in op het aanmeldformulier, upload een kopie van je studentenkaart en neem je studentenkaart mee naar het congres.

Hoe kan ik voor mijn ticket betalen?

Je kan direct online betalen via iDEAL, Creditcard of PayPal. Na aanmelding ontvang je een e-mail met daarin je ticket.

Kan ik ook per factuur betalen?

Ja, dat kon tot en met woensdag 16 oktober 2019.

Let op: als je (vóór 16 oktober) per factuur betaald hebt, ontvang je niet direct je ticket. Pas zodra de betaling bij ons binnen is, ontvang je per e-mail je ticket.

Kan ik de gegevens op de factuur zelf nog wijzigen?

Ja. Je kan de tenaamstelling op de factuur en eventuele ordernummer/referenties te allen tijde zelf aanpassen. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar www.delftcongress.com/invoiceportal.
  2. Vul hier je factuurnummer in (deze vind je op de factuur).
  3. Vul vervolgens je persoonlijke toegangscode in (deze vind je op de factuur).
  4. Klik onderaan de pagina op ‘Factuur wijzigen’.
  5. Er verschijnen invulvelden waar je je wijzigingen kunt doorgeven.

Annulering voor het congres

Kan ik kosteloos annuleren?

De voorwaarden voor het annuleren zijn als volgt:

  • Het is mogelijk je ticket zonder extra kosten aan een collega over te dragen mits deze voor het zelfde type (regulier of student) in aanmerking komt. Pas hiervoor de gegevens – naam, functie, organisatie – zelf aan op je persoonlijke pagina. Bij je aanmelding heb je hiervan de link ontvangen.
  • Is het niet mogelijk om je ticket over te dragen? Je kunt tot 14 dagen voor het congres (woensdag 16 oktober 2019) je inschrijving annuleren. Hier rekenen wij €5,- (excl. BTW) administratiekosten voor. Je ontvangt na annulering een creditfactuur met de ticketprijs minus €5,- administratiekosten (excl. BTW). Na 16 oktober zijn we helaas genoodzaakt om alle kosten rekening brengen
  • Geef je annulering altijd per e-mail door aan congres@nro.nl. Wij maken de annulering dan voor je in orde.

Hoe kan ik annuleren?

Wij vragen je annulering altijd door te geven via een e-mail naar congres@nro.nl, zodat wij hiervan een bevestiging hebben.

Wijzigingen doorgeven

Ik wil een wijziging in mijn gegevens doorgeven. Hoe kan ik dit doen?

Je kan een adreswijziging of andere aanpassingen in je gegevens zelf doorvoeren op je persoonlijke pagina waarvoor je een link hebt ontvangen in de bevestigingsmail.

Mijn ticket(s)

Wanneer ontvang ik mijn ticket(s)?

Na aanmelding ontvang je een bevestigingsmail met in de bijlage je ticket. In de mail vind je ook een link naar je persoonlijke pagina. Hier kan je te allen tijde je gegevens aanpassen of je ticket en factuur opnieuw downloaden.
Ben je door iemand anders aangemeld? Dan ontvang je binnen enkele dagen na aanmelding een bevestigingsmail met je ticket en link naar je persoonlijke pagina.

Wat als ik mijn ticket niet heb ontvangen?

Als je de mail met daarin de link naar je ticket niet hebt ontvangen, stuur dan een bericht naar congres@nro.nl.

Ik heb per factuur betaald. Waarom heb ik mijn ticket nog niet ontvangen?

Je inschrijving voor het NRO-congres is pas definitief als de betaling afgerond is. Je ontvangt na betaling binnen enkele dagen je ticket per e-mail.

Wat als ik mijn ticket ben kwijtgeraakt?

Kun je je ticket of de bevestigingsmail niet meer vinden in je e-mail? Stuur dan een bericht naar congres@nro.nl. Wij sturen je ticket opnieuw toe naar het bij ons bekende e-mailadres.

Moet ik mijn ticket uitprinten?

Je kan je ticket uitprinten, maar je mag het bij de ontvangstbalie ook op je telefoon of tablet tonen.

Is mijn ticket overdraagbaar?

Ja, mocht je zelf verhinderd zijn, dan mag je je ticket altijd zonder extra kosten aan iemand anders overdragen mits deze persoon voor hetzelfde type (regulier/student) in aanmerking komt. We vragen je de gegevens – naam, functie, organisatie – zelf aan te passen in je persoonlijke pagina waar je bij aanmelding de link voor hebt ontvangen.

Een sessie verzorgen

Kan ik een sessie / pitch verzorgen tijdens het NRO-congres?

We kunnen jouw bijdrage tijdens het NRO-congres goed gebruiken om een interessant programma te kunnen samenstellen. Op https://www.nro-congres.nl/sessies/ lees je alles over het verzorgen van een sessie of pitch.

Tot en met 17 juni 2019 was het mogelijk om jouw voorstel voor een pitch of sessie in te dienen. Na deze datum worden alle inzendingen bekeken en bijdragen geselecteerd om te zorgen voor een passend en gevarieerd aanbod. In verband met de zomervakantie hoor je begin juli 2019 of jouw bijdrage is geselecteerd. Heb je in de tussentijd vragen? Die kun je stellen aan congres@nro.nl.

Wordt jouw bijdrage niet geselecteerd? Ook dan stellen we je zo snel mogelijk maar uiterlijk begin september op de hoogte. Uiteraard is het mogelijk om een toelichting op de afwijzing te krijgen.

Overige vragen

Staat je vraag er niet tussen? Mail dan naar congres@nro.nl.